<3

Tänkte skriva lite om min andra halva - Jesper! <3

Vi har nog känt varandra sedan vi var små, typ 3 år? ^^'
Sen så flyttade Jesper o hans familj till USA typ ett år innan skolstarten,
O så träffades vi för 1 årsen på ngn fest tror jag,, då fick jag reda på att
Jesper o hans familj hade flyttat tillbaka till Sverige.
Så vi känner varann redan sen innan, inte jättemkt har förändrats? :P
Haha men vet inte vad jag ska skriva?<3

Ä
lskar dig Jeppe, till dej kan jag säga allt,
Du förstår mig precis,
Vi är verkligen som en,
Och om du inte orkar mer,
Ja, då orkar jag för två,

Jag älskar dig världens finaste, bästa, underbaraste, fantastiskaste Jesper

.lizaqendaz'v'jesperblombergh.

och ja, jag vet att mitt namn är cpskadat, lev med det, det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0