;)

Nu tvingar Domme mig att blogga, haha!
Har inte så jättemkt kul att skriva om, men idag kom Emilie ut med sin mamma och tränare, hon red först Knas på ridbanan och tog några skutt, sedan ville hon prova rida en runda i skogen, så jag sadlade Gucci och hängde med en liten bit, sedan vände jag och lämnade dem ensamma i skogen en stund. :) Jag red igenom Gucci på banan, superfin! Ridit tretton hästar på jobbet, inklusive världens finaste, och så red jag Staris. :)<3 Randy lånade jag ut till Johanna, Elina kom upp och red dressyr på snuttis. Så idag har alla hästarna fått röra ordentligt på sig! Mysig dag, har hunnit med att bada i Camilles pool också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0