Randy Q

Tänkte presentera min underbara Randy Q. Han är f-2004, alltså är han 6 år.
Han är en superfin häst med väldigt stor personlighet! Han är verkligen sin egen. Randy är e. Quite Easy, dock inte lik sin far. Mest lik sin mor Bahama Mama. Kul namn. Man tycker ju att Randy borde hetat något med Quite före, dock bestämde ju BMs ägare det, och det blev Randy Q. Gulligt.. Jag köpte Randy som 4 åring, då inridningen precis var påbörjad. Det är ganska sent att börja enligt mig, men det var ju inte jag som började. När jag red Randy upptäckte jag att han inte var särskilt bra inriden, så jag började nästan från grunderna med honom. Han har en ganska busig uppsyn, och en kul bläs.

Pappa o Randy vid skrittmaskinen

Randy har alltid varit en framåt och orädd häst, vilket är några av mina favoritegenskaper hos en häst.

Randy är en duktig hoppare och har alltid varit, är inte rätt för lite högre hinder heller.


Bara så att ni vet låg min blogg under seriöst dödshot när detta skrevs då inga bilder funkade. Bajsblogg.


Kommentarer
Postat av: Miowaa ♥

VÄRLDENS FINASTE RANDY! ♥ Älskar dig babe! Fiinast blogg (y'

2010-05-25 @ 14:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0